Pracownicy Biura Rachunkowego "Wiotar" to specjaliści z wieloletnim doświadczeniem.
Dzięki znajomości tematu każdemu klientowi pomożemy wybrać najkorzystniejszą dla niego formę rozliczenia z fiskusem. Wszelkie usługi wykonywane są terminowo z zachowaniem najwyższych standardów obsługi klienta. Od kilkunastu lat świadczymy kompleksowe usługi księgowe, kadrowo-płacowe, wspierając przy tym naszych klientów w rozwoju ich firm. Obecnie obsługujemy ponad 200 firm, głównie z województwa świętokrzyskiego.
Czując potrzebę ciągłego podnoszenia kwalifikacji bierzemy udział w szkoleniach m.in. w Stowarzyszeniu Księgowych w Polsce.

 

Aneta Kwiecień - sekretariat

Do moich obowiązków należy koordynowanie pracy biura, zapewnienie prawidłowego przepływu informacji i obiegu dokumentów. Jestem osobą praktyczną i punktualną z wieloletnim doświadczeniem zawodowym. Ukończyłam szkołę policealną w zakresie technik ekonomista o specjalności finanse i rachunkowość. W biurze rachunkowym „WIOTAR” pracuję od marca 2022 roku.


Anna Szydłowska - starszy specjalista ds. kard i płac

W biurze rachunkowym „WIOTAR” odpowiedzialna jestem za obsługę kadrowo - płacową oraz rozliczenia z ZUS. Posiadam obszerną wiedzę z zakresu prawa pracy, podatków i ubezpieczeń społecznych popartą ponad dwudziestoletnim doświadczeniem. Stale podnoszę swoje kwalifikacje zawodowe oraz aktualizuję wiedzę poprzez udział w kursach i szkoleniach. Ukończyłam policealną szkołę o specjalności finanse i rachunkowość. Posiadam również Certyfikat księgowego uzyskany w Stowarzyszeniu Księgowych w Polsce. Jestem osobą systematyczną, dobrze zorganizowaną i kreatywną.


Anna Kraczkowska - Kierownik d/s pełnych ksiąg

Z wykształcenia filolog, humanista, z doświadczenia księgowa.
Absolwentka dwóch szkół wyższych - Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN w Krakowie oraz Uniwersytet Jagielloński w Krakowie. Specjalista od pełnych ksiąg rachunkowych. W ciągłym niedosycie wiedzy księgowej - obecnie w trakcie szkolenia z zakresu NGO. Ukończony kurs samodzielnego księgowego oraz głównego księgowego w Stowarzyszeniu Księgowych.


Justyna Strojna - kierownik d/s form uproszczonych

Opiekun mikro i małych firm korzystających z usług prowadzenia ksiąg przychodów i rozchodów oraz rozliczenia ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych. Jestem osobą odpowiedzialną, sumienną i dokładną. Chętnie biorę udział w szkoleniach, aby nieustannie podnosić swoje kwalifikacje. Ukończyłam kurs księga przychodów oraz rozchodów w praktyce, kurs księgowego I stopnia oraz na specjalistę ds kadr i płac w SKWP o/Kielce.


Żanna Kowalczuk - specjalista ds. księgowości

Jestem magistrem rachunkowości z 17 -letnim doświadczeniem. Po przeprowadzeniu się na stałe do Polski dodatkowo ukończyłam szkołę z zakresu technik administracji oraz studia podyplomowe z rachunkowości-Akademia Nauk Stosowanych im. Józefa Gołuchowskiego. W biurze rachunkowym zajmuję się prowadzeniem podatkowej księgi przychodów i rozchodów, rozliczeniami ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych, rozliczeniami podatkowymi .
Stawiam na rzetelność, terminowość i indywidualne podejście do każdego klienta.


Sylwia Spychaj - specjalista ds. księgowości

Jestem absolwentką Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach na kierunkach Finanse i Rachunkowość oraz Administracja. Od początku mojej kariery zawodowej byłam związana z finansami, czy to publicznymi jako pracownik jednostki samorządu terytorialnego, czy finansami prywatnymi- będąc pracownikiem banku. Nieustannie się dokształcam aby mieć jak najszerszą wiedzę na tematy którymi się zajmuje. Ukończyłam kurs Główny księgowy w Stowarzyszeniu Księgowych w Polsce o/Kielce.
Obecnie jestem w trakcie kursu specjalista ds. kard oraz płac . W biurze rachunkowym zajmuje się mikro i małymi przedsiębiorstwami prowadząc księgowość uproszczoną.


Milena Maj - asystent księgowego, asystent kadr/płac

Ukończyłam studia magisterskie na kierunku Finanse i Rachunkowość ze specjalnością "Controlling i Rewizja Finansowa" na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.
W biurze pracuję od stycznia 2025 roku gdzie zdobywam doświadczenie pod okiem całego zespołu.
Obecnie jestem w trakcie kursu "Księgi Przychodów i Rozchodów w praktyce" oraz "Podstawy księgowości".
Jestem osobą ambitną, skrupulatną, ciągle uczącą się i chcącą się doskonalić. Zajmuje się głównie księgowością uproszczoną oraz płacami.


Teresa Borowiec - starszy specjalista ds. pełnych ksiąg

Wykształcenie: Akademia Ekonomiczna w Krakowie Wydział Zarządzanie i Marketing, tytuł magister Politechnika Świętokrzyska studia podyplomowe na kierunku Rachunkowość.
Wieloletnie doświadczenie w dużej firmie produkcyjnej w zakresie księgowości środków trwałych, rozrachunków, sprawozdawczości finansowej, podatkowej, kalkulacji cen sprzedaży i kosztów produkcji, analiz make or buy, budżetowania kosztów i inwestycji, zarządzania za pomocą zrównoważonej karty wyników i wskaźników KPI.
Opiekun firm korzystających z usług prowadzenia księgowości w formie pełnych księgach rachunkowych.


Lena Hordii - asystent księgowego

Z wykształcenia ekonomista, Przed 2022 pracowałam w Ukrainie w zakładzie energetycznym jako specjalista do spraw dystrybucji prądu, od 2025 luty stawiam pierwsze kroki w swoim wyuczonym zawodzie. Obecnie jestem uczestniczką kursu Podstaw Księgowości w Centrum Edukacji Ekspert w Warszawie. Stawiam na podnoszenie kwalifikacji a swoją drogę zawodową wiąże z zawodem księgowej. Jestem osobą ambitną, skrupulatną oraz cierpliwą.


Wioletta Tarnowska - właściciel biura rachunkowego